Skip to main content

JOM KE ISTANBUL 2018 | ISTANBUL AKU DATANG LAGI!

Assalamualaikum wbt,

Apa Khabar semua? Diharapkan sahabat2 pembaca sihat2 belaka ya. So hari ini MENARIK tajuk yang kita bakal kongsikan, iaitu JOM MENGEMBARA KE TURKI. Wahhh..sebut sahaja negara Turki pasti ramai teringin pergi sebab apa? Sebab ianya sebuah negara Islam yang kaya dengan pelbagai sejarah dan adat seni yang masih kekal sehingga hari ini.

Bagi yang teringin nak pergi Istanbul + Bursa, memang tidak rugi jika anda kesana. Kenapa? Sebab pelbagai tempat-tempat menarik bakal kita lawati disamping dapat melihat keindahan ciptaan Allah SWT. Subahanallah. Sememangnya Turki adalah tempat untuk kita bershopping..Ehh sabar dulu hehe, memang salah satu kegemaran rakyat Malaysia adalah bershopping di Istanbul. Murah ke? Ya, berbanding dengan negara2 yang pakai currency Euro atau Dollar agak mahal berbanding Turkish Lira. Currency di Turki mereka menggunakan Lira dan lebih kurang sama dengan duit Malaysia.
1 Turkish Lira = 1.03 Malaysian Ringgit. Kadang2 naik dan kadang2 turun. Depends tapi sebab itu ramai orang Malaysia shopping sakan di Turki, sebab Murah2!!!.

AS - SIRAJ HAJ UMRAH TRAVEL & TOURS SDN BHD

Syarikat As-Siraj julung2 kalinya akan membawa anda ke Istanbul dan menerokai setiap pelusuk di bandar2 Turki termasuklah Kusadasi, Pamukkale, Konya, Cappadocia, Ankara, dan Bolu.
Bagi yang suka naik Hot Air Balloon, kita akan naik di Cappadocia pada awal pagi/subuh untuk melihat pemandangan sunrise. Subhanallah memang cantik sekali pemandangan di Cappadocia dan memang satu pengalaman yang tidak dapat dilupakan.

-Hot Air Balloon di Cappadocia



-Sultanahmet Camii (Sultan Ahmed Mosque - Blue Mosque)



- FREE Bosphorus Cruise



-Hagia Sophia



-Grand Bazaar




 

-Musim Tulip                                     -Bosphorus Cruise                  -Musim Sejuk





-Hot Air Balloons                   -Musim Sejuk                         -Hagia Sophia



-Aktiviti Ski di Uludag


Wahhhh...rambang matanya dapat melihat macam2 tempat2 menarik di Turki. Ya, ini adalah tempat2 yang kita akan lawati sepanjang berada di Istanbul. Jika anda berminat boleh hubungi di talian dibawah untuk dapatkan SPECIAL PRICE untuk tahun 2018! TEMPAT TERHAD!!! Harga Promosi sehingga 31 March 2018 sahaja. 







JUALAN MURAH!!! JUALAN MURAH!!! SIAPA CEPAT SAHAJA!!!

Jika di tanya musim mana yang best, jawapannya depends pada anda semua. Anda nak pergi musi mana? Bagi yang tidak suka sejuk, boleh pergi musim luruh/autumn. Bagi yang teringin pergi musim sejuk, boleh daftar segera sebab sangat2 terhad untuk pakej Istanbul sehingga hujung tahun ini. Kita kena rancang awal setiap perjalanan supaya jangan sampai hujung tahun bila tengok kawan2 lain melancong, kita baru nak daftar. Time tu memang dah sold out ya! Sebab seat direct ke Istanbul sangat2 terhad, lagi2 Turkish Airlines.

Wow🌺Wow🌺Wow🌺

Banyaknya Tempat2 Best Di Turki

✅Istanbul - Bursa (Masjid Biru, Roman Hippodrome, Topkapi Palace, Hagia Sophia)
✅Bursa - Kusadasi (Green Mosque, Green Mausoleum, Grand Mosque)
✅Kusadasi - Pamukkale (Kota Ephesus, Bandar Pamukkale, Cotton Castle)
✅Pamukkale - Konya - Capadocia (Mevlana Museum, Sultanhani Caravanserai)
✅Cappadocia (Underground city of Kaymakli, Pasabag & Uchisar Village)
✅Cappadocia - Ankara - Bolu (Photo stop at Salt Lake, Ataturk Mausoleum)
✅Bolu - Istanbul (Spice Market, Masjid AlAyyub AlAnsari & Suleymaniye Mosque)
✅Istanbul (Grand Bazaar, Bosphorus Cruise)


Ada banyak lagi tempat2 manarik pilihan anda sehingga dec 2018😍

🔥🔥🔥PROMO PRICE - DEPOSIT SEBELUM 31 MAR 2018🔥🔥🔥
PERCUTIAN ISLAMIK✨
ISTANBUL + BURSA (8 BANDAR) 🌇

Terhad 20pax sahaja ❗❗
✨All-In Fullboard
✨10 Hari 07 Malam
✨Penerbangan Turkish Airlines @setaraf

✅Pakej Termasuk:
-Tiket penerbangan pergi balik kelas ekonomi
-English/local speaking guide
-Bosphorus Cruise & Winter Season; Aktiviti Ski
-Cukai lapangan terbang & fuel surcharge
-Breakfast di hotel
-Lunch & Dinner
-Insurans perjalanan
-Tiket masuk semua lawatan
-Canderhati

❎Pakej Tidak Termasuk:
-Lebihan bag bagasi
-Makan dan minum yang tidak tersenarai
-Hot Air Balloon USD200
-Perbelanjaan Individu (Laundry, Phone Calls & etc)
-Tips guide dan driver USD5 per/pax per/day*

💢Jangan Lepaskan Peluang💢 Cepat Hubungi atau Whatsapp kami
📞PEJABAT: 03-41087519 / 03-41624786
📲wasap.my/60193497146 Cik Fatimah
www.assirajtravel.com
Fb: @assirajtravel / @Trip Bajet Murah AssirajTravel

"Yeayy..Jom Melancong Ke Turki" 😍

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
💯Pakej Bajet Termurah Kaw2 Punya

"Sistem Kutu/ Ansuran"
✨Pilih tarikh2 pilihan anda sepanjang tahun 2018 dan boleh start bayar ansur2🌺
✨Deposit RM650 (non.refundable) sebelum 31 Mar 2018 - Ansuran pertaman start Apr*
✨Bayaran baki pakej dibayar secara ansuran setiap bulan dari tarikh daftar (last pembayaran penuh 45 hari sebelum tarikh penerbangan)

🎉WoW Best..Best..Best🎉Jom Daftar Ramai2, Lagi Best🎉






Comments

Popular posts from this blog

DILEMMA; INVISALIGN VS BRACES

Assalamualaikum sahabat2 semua, kali ini saya nak cerita tentang invisalign. Jika ada yang 1st time dengar tentang invisalign ni, sebernarnya seperti gambar di atas kiri anda atau dibawah, itu adalah invisalign. Setelah saya survey dekat internet, invisalign sangat bagus untuk orang seperti saya memakainya. Kerana ianya lutsinar atau jarang dan xnampak pun yang kita sedang memakai braces jenis invisible. pemakaiannya pun sangat senang just masukkan sahaja. Tetapi setiap benda mesti ada baik dan buruknya. Invisalign ni xde lah banyak keburukan sangat dan ramai masih tak percaya cara penggunaannya yang sangat mudah. Termasuklah doktor gigi yang saya baru survey tadi. Kisahnya dekat taman permata de banyak klinik gigi, de la salah satu klinik gigi yang saya survey xtaw apa itu invisalign. Mungkin dia xpernah dengar tak pe la kot (krik3~~~). Kebaikan Invisalign: i. Mudah dipakai bila2 masa (11 jam maksimum) ii. Ianya lutsinar/ jarang dan bila pakai hanya nampak gigi sahaja

Pengalaman Pakai Braces dan Whitening Teeth!

Hi semua, seriously lama tak update blog since...saya pun lupa dah hehe. Now as you have seen, tajuk yang i nak share adalah my braces journey sebab benda ni masih fresh lagi (Psstt baru je taw bukak braces hehe). Yup, dulu time nak buat braces bersungguh2 survey banyak klinik untuk proceed but the problem is ayah saya tak bagi cabut gigi. Sebab bila datang ke klinik gigi, Dr akan cakap cabut 4 batang gigi dan ambil masa 3yrs+. Disebabkan sayang nak cabut gigi, cari lagi klinik lain sehingga jumpa klinik gigi yang saya buat until now. But actually depends on Dr punya pendapat, sebab bagi klinik yang saya buat ni, Dr kata tidak perlu cabut sebab jarak gigi untuk bagi sama rata sikit je. So sayang jika cabut nanti ada banyak ruang kosong. So saya pun proceed buat self-ligating tanpa cabut gigi. Saya tidak dapat gambarkan perasaan berdebar + happy dapat pasang braces hehe. Ye lah, gigi senget2 kita pun malu nak senyum betul tak ^_^. Tapi sebenarnya before tu tak suka pakai braces lama2,

Tips Bisnes Jual Tudung Online

Assalamualaikum wbt, Jadinya hari ini saya nak kongsikan sedikit, tips dan keperluan yang perlu ada "x wajib pun" but ianya akan nampak exclusive gituww jika perkara2 yang saya akan sebutkan sekejap lagi anda follow dan patuh untuk success dalam bisnes. Sebenarnya saya tidak menggalakkan generasi muda seperti saya untuk jual bisnes tudung ini, kerana?? Pikir la sendiri..hehe. Gurau je. So sebab apa saya tidak menggalakkan, first of course seperti apa yang saya tengok berlambak di Instagram dan Facebook semua nak jual tudung (lagi2 yang plain/ tudung biasa). Jika semua orang nak jual, siapa yang nak beli..haaa. Tapi xlah semua, half kot. Sekarang ini trend jual tudung printed pulak. Satu lagi nak diingatkan, BUKAN MUDAH untuk jual tudung pada peringkat permulaan, especially jika anda tiada pengalaman atau perancangan terperinci sebelum memulakan perniagaan jual tudung ini. Jadi nya, tidak salah jika nak jual tetapi hendaklah buat banyakkkkkk research tentang bisnes tudu